X zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Bezpłatna infolinia: 0 800 493 494
Kampanie >> DOTYKAM = WYGRYWAM

 

DBANIE O ZDROWIE PIERSI TO NIE JEDNORAZOWY TEMAT

Celem kampanii Dotykam=Wygrywam jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Zaczynając od października kampania zbiera fundusze na działania charytatywne, wspierając stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz fundację Wsparcie na Starcie. Do akcji dołączyły gwiazdy, które wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. Są nimi: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Marzena Rogalska, Aleksandra Kisio, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Anna Gzyra-Augustynowicz, Anna Iberszer, Olga Kozierowska, Anna Męczyńska oraz pierwszy mężczyzna, który stał się ambasadorem kampanii -  Qczaj, a także  influencerki: siostry ADiHD, Anka Dziedzic Fit Mom, Karolina Cwalina, Mum Me oraz przedstawicielki młodego pokolenia: Olciiak i Lila Janowska. Pomysłodawczynią projektu, który odbywa się po raz 8 jest Izabela Sakutova, międzynarodowa ekspertka brafittingu.

EDUKACJA OD PODSTAW

Wsparcie na Starcie to fundacja założona przez Izabelę Sakutovą, która od lat zaangażowana jest w charytatywne akcje profilaktyczne. Fundacja buduje zdrowe nawyki u nastolatek. Jej wolontariusze będący profesjonalnymi salonami brafittingowymi działającymi na terenie całej Polski, edukują w szkołach nastolatki na temat tego, jak dbać o zdrowie piersi poprzez zaszczepianie w nich od samego początku zwyczaju regularnego samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego biustonosza. Więcej na temat fundacji na www.wsparcienastarcie.edu.pl.

 

Prezes Izabela Sakutova o powodach powołania fundacji: „Wierzę, że wykształcone zawczasu zdrowe przyzwyczajenia pozwolą na wczesne wykrycie ewentualnych zmian w piersiach i uchronią kobiety przed późniejszymi problemami zdrowotnymi. Dlatego kampania Dotykam=Wygrywam oprócz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, na rzecz których od lat zbiera fundusze, w tym roku także wspiera założoną przeze mnie fundację Wsparcie na Starcie, by edukować zawczasu i zaszczepiać w młodych kobietach zdrowe nawyki, które wpłyną na zmianę statystyk mówiących o tym, że co roku prawie 1/3 kobiet umiera z powodu zbyt późnego wykrycia choroby”.

W tym roku Dotykam=Wygrywam otrzymuje dodatkowe wsparcie od dwóch firm.

Pierwszą z nich reprezentuje polska projektantka Lidia Kalita, ambasadorka kampanii, która zaprojektowała przemawiający do wyobraźni charytatywny t-shirt Dotykam=Wygrywam. Limitowaną wersję dizajnerskiej koszulki wykonanej z wysokojakościowej wiskozy można zdobyć w sklepach bieliźnianych biorących udział w kampanii Dotykam=Wygrywam. Kliknij tutaj, by poznać listę sklepów, w których możesz kupić charytatywny t-shirt i wesprzeć walkę z rakiem piersi.  

Drugą firmą jest polska marka kosmetyków naturalnych BIOUP ze stworzonym na cele kampanii w 100% naturalnym olejkiem do masażu piersi, w którego skład wchodzą specjalnie dobrane, najwyższej jakości oleje roślinne, wzbogacone wyciągami z ziół i kompozycją olejków eterycznych ukierunkowaną na zatrzymanie piękna piersi na jak najdłużej. Olejek nie tylko odpręży i dotleni skórę oraz sprawi, że stanie się ona gładsza, elastyczna i lepiej odżywiona. Dzięki jego aplikacji lepiej poznajemy nasze piersi, stosując najbardziej skuteczny środek w walce z nowotworem – PROFILAKTYKĘ wyrażoną samobadaniem.

Całościowy zysk ze sprzedaży dizajnerskich t-shirtów i olejków do masażu piersi przeznaczony będzie na wsparcie fundacji Wsparcie na Starcie we stworzeniu pierwszej polskiej aplikacji moblinej skierowanej do nastolatek. Głównym zadaniem aplikacji będzie promowanie profilaktyki raka piersi poprzez naukę samobadania oraz poznanie i zapobieganie symptomom źle dobranego biustonosza, które mogą stać się przyczyną problemów związanych ze zdrowiem fizycznym i emocjonalnym młodych kobiet.

 

Dotykam=Wygrywam to tradycyjnie re(CYC)ling, czyli zbiórka w salonach bieliźnianych na terenie całej Polski starych biustonoszy, z utylizacji których uzyskane środki wesprą charytatywne działania związane z walką z rakiem piersi. Przez ostatnie lata kampania Dotykam=Wygrywam zebrała aż 67 000 sztuk biustonoszy, czyli ponad 4 tony staników! Pieniądze z ich reCYClingu w całości przekazane zostały stowarzyszeniu Polskie Amazonki Ruch Społeczny. W tym roku wesprą stowarzyszenie PARS oraz fundacjęWsparcie na Starcie.

Każdy ma szansę wesprzeć projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do pobliskiego sklepu biorącego udział w kampanii.

Dla zachęty charytatywnych działań, każdy kto odda swój stary stanik do reCYClingu otrzyma od sklepów biorących udział w akcji bon o wartości 20 zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache oraz bezpłatną ekspercką poradą profesjonalnej brafitterki.

Biustonosze można oddawać do 31 października do specjalnie przygotowanych pojemników ustawionych w salonach z bielizną w całej Polsce, oznaczonych logiem kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. Lista sklepów znajduje się na stronie: www.dotykamwygrywam.pl.

ŚWIADOMOŚĆ ZACHOROWALNOŚCI W POLSCE

Rak piersi w Polsce jest na pierwszym miejscu wśród nowotworów u kobiet.  Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, iż co roku chorobę tą diagnozuje się u około 18 tys. kobiet, z czego ponad 5 tys. umiera. Dlaczego? Pierwszym powodem jest zbyt późne wykrycie nowotworu. Choroba wykryta we wczesnym etapie jest niemal w 100 proc. wyleczalna. Według specjalistów najlepszym sposobem na wczesne wykrycie nowotworu jest dokładne poznanie własnych piersi i comiesięczne samobadanie. Niestety poprawnie i regularnie wykonuje jedynie 2-3 proc. kobiet!

 

Partnerzy kampanii Dotykam=Wygrywam:

Panache Lingerie — marka, bez wsparcia której nie byłoby Dotykam=Wygrywam. Specjalista w zakresie produkcji wysokiej jakości bielizny w sektorze rozmiarów D+. Oferta Panache podąża za aktualnymi światowymi trendami, oferując kobietom o różnych rozmiarach, proporcjach i kształtach ciała bezkonkurencyjne podtrzymanie piersi i poczucie pewności siebie, niezależnie od sytuacji.

Clear Channel Polska, jedna z wiodących firm OOH, która wspiera corocznie akcję i nagłaśnia ją na bilboardach oraz w sieci digitali w galeriach handlowych premium, w największych polskich miastach.

3R Recycling Solutions, duża firma sektora recyclingu tekstylnego w Polsce, która od lat współtworzy akcję DOTYKAM=WYGRYWAM, poddając recyclingowi zebrane podczas kampanii biustonosze i przekazując zysk z tego procesu na walkę z rakiem piersi.

Marka Lidia Kalita, czyli moda pret-a-porter w luksusowym wydaniu, dopasowana do potrzeb współczesnych kobiet. W celu wsparcia kampanii, projektantka stworzyła wysokiej jakości charytatywną koszulkę Dotykam=Wygrywam.

Miesięcznik Claudia i portal Claudia.pl, nowoczesny magazyn poradnikowy dla prawdziwych kobiet, wydawany przez Burda Media.

Dwutygodnik Party oraz jego odpowiednik w internecie Patry.pl, czyli pierwszy elegancki magazyn typu people, wydawany przez Edipresse Polska.

Tidal, globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która łączy artystów i fanów dzięki wyjątkowej muzyce i treściom. Na cele kampanii stworzyła playlisty Dotykam=Wygrywam.

Wolf Studio — wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, będące nowoczesnym studiem fotograficznym, w którym zorganizowano sesję fotograficzną i nagranie fimów do kampanii Dotykam=Wygrywam.

BIOUP, polska marka kosmetyków naturalnych, która dla wsparcia kampanii stworzyła w 100% naturalny olejek do masażu piersi.

Hotel Belotto. To w pięknych wnętrzach tego zabytkowego pałacu w centrum Warszawy co roku odbywa się uroczysta inauguracja kampanii, podczas której wszyscy ambasadorzy i zwolennicy inicjatywy mogą się spotkać i zainicjować reCYCling, oddając na miejscu pierwsze biustonosze.

Karolina Chabel – Williams – utalentowana fotografka, która od lat wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam swoimi zdjęciami.

Anna Kolatorska – reżyser filmów kampanii Dotykam=Wygrywam.

Poznaj historię kampanii na stronie www.dotykamwygrywam.pl

#DotykamWygrywam  

FB: @PanachePolska  @zdrowepiersi @izabelasakutova

IG: @Panache_Polska  @wsparcienastarcie